domingo, enero 20, 2013

CUENTOS EN EL HARLEM. BARCELONA

Dimarts 22 de Gener de 2013, 20:30h

De quin pal vas?

Sessió en català

Mercè Rubí i Rosa Pinyol, narració

Partida de contes tallada en dues sessions de cartes.

«Qui s’enfada perd» (atu1000, 1004, 1011, 1048)

«La fi lla del sol i de la lluna» (atu898)

Mercè Rubí

Quan era petita el meu tiet Miquel, que era mag, em deixava bocabadada amb els seus trucs de cartes i de cada carta, una història: de reis, dames, cavallers, joglars i aventurers. I jo vaig voler fer màgia també, amb les paraules, i vaig començar a explicar contes, contes d’aventurers, joglars, cavallers, dames i reis que deixen bocabadat a qui

els escolta. Des de finals de segle XX, quan vaig començar de debò, ha plogut molt i he contat molt per escoles, places, biblioteques, festes, mercats medievals, presons, teatres… I vull seguir contant per tot arreu on em demanin.

http://unmuntdecontes.wordpress.com/

Rosa Pinyol

Sóc a les beceroles d’un art tan antic i lúdic com els daus, les naips o els escacs. Explicar contes, fins que no t’hi poses, sembla senzill i sorprèn la responsabilitat que implica. Fer viure els contes és donar vida a personatges i éssers inanimats, petits I grans, nans o gegants, monstres o animals, reals o fantàstics, casolans o àulics, populars o universals, d’aquí i d’arreu, … Tot plegat, per crear en uns instants un món màgic, efímer, emocionant, tràgic, còmic, ple dels contrastos més extrems que ens pugem imaginar i compartir, sensacions que ens fan sentir vius.

Entrada: 2€

(per aquesta sessió no es poden reservar entrades)

FUENTES: CONTES I CUENTOS

No hay comentarios: